Monday 7 November 2011

kerana parkson...=(

ibu : "nak ikot ibu pergi parkson tak?"
aku : "bile? buat ape?"
ibu : "sekarang..hadiah utk kawan ibu"

**berfikir 5 saat**

aku : "ok..jom"
lepas tu aku pun tukar baju nak sarung tudung segera yg aku baru beli dari makcik aku pagi tadi

ibu : "amboi..mentang2 tudung baru.."
aku : "alaa...bukan selalu dapat pakai tdng mahal2 camni.."
*bg aku mahal...maybe bagi ibuku yg peminat tegar tudung ekspres ni,biase je kot..haha..dahla ibu yg byr kn..isyh33

on the way tu..macam2 la borak2 dengan ibu
bla bla blaaa...
dah nak sampai..parking kt a&w depan parkson..
kenapa tak parking kat parkson je?
sebab tempat parking dia mahal nak mampossss...hehe
*ini bukan kedekut..ini namenye berjimat secara releven*


lepas tu..masok la ke parkson dan mencari2 barang
aku x tau ibu nak beli ape sebab x tau hadiah for what occasion

lepas di soal selidik,rupanya untuk 3 pasang pengantin..
memula aku ingat anak2 kawan ibu ku la..
rupenye untuk cikgu2 kat sekolah ibu jugak 
^_^

humm..cari punye cari...
adelah dekat sejam..
berjaya juga akhirnya membeli...

lepas tu tunggu org parkson tu
 do all the wrapping things..
bosan kot aku mase tu..
nak jalan2 kt floor tu..
semuaaa baju kids and man attire..
nasib baek i looovvee loking at kid's attire..
suka sangat especially baju bdk2 pompuan
**hehehee... X_X ...sengih2 bermakna..<== okey,ini gedik!**

dah habis aku tawaf floor yg x berapa nak besar tu..
aku kembali ke pangkal jalan,,
duduk je diam2 kat kerusi dekat dgn org yg wrap hadiah tu..

disebabkan kebosanan melampau..
aku pun..
keluarkan henpon aku..
laluu..
mencuri2 ambil gambar sndr!! blerrgghhh!

1)mcm bengong sbb nak curi2..
2) bajet artis ape nk curi
3)dahla gmbr diri sndiri!..huahaha..

sbb ape aku curi2 ambil??
ade motif ok..
..sbb..

1)aku ni segan siket kalo org nmpk aku amek gmbr sndr 
sbb aku menyampah tgk org amek gmbr sndr..hhuhu
2)sbb curi2 ni kan mcm more thriller...-hampeh-
3)suke aku la!muke aku...hak33

hasilnya???
-x perlu disiarkan disini...mungkin aku akan buat dp fb aku..muahahahaa....-

okeh...dah lebih sejam disitu,kami pun mengangkot barang2 yg 
sgt BANYAK dan BERAT ke kereta kami...
isyhh33...
*masa ni baru aku perasan apa motif ibu ajak aku..hahaha*

balik rumah je..
apesal adik2 aku meriah sgt sambut kepulangan aku??

muadz: "muadz x bersalah kak yong!!hanis yang buat semua ni..."..sambil tergelak2..
aku: ****blur! apekah???****
hanis: "sori2..hahhahaaa"..

aku tgk diorg tengah menghadap fesbuk..aku pun ape lgi..

aku: "hooiii!! korg hack fb kak yong ke?? ^&*^^*%$)(_)"

xgune betol...rupenye aku tak sign out..

tp seingat aku..dah lama aku tak on9 pakai lappy aku..
apehal boleh x sign out pulak???..hmm..malas pikir...

moral of the story : adik2 aku mmg gila sikit...hahahaha..
but i am so happy having them around me..
yela..siapa x sayang family kan??? =)
luv u guys juz very much!!! 


*ini bukti kegilaan diorang..mase nie raye kat kampung =D*

ape2hal..walau segila mana pun korg...u ols tetap adik2 i..hehe..


muchos loves semuaaa.. <3



nnt bila2 aku bosan..aku post pasal sibling aku pulak yea...nantikaaaannnn!! <-- ini poyo..


p/s: tahun nie raya haji ayah aku takde..merantau ke tmpt org..sob33
p/p/s: salam aidiladha semuaa =)

No comments:

Post a Comment